Lees hier het laatste advies van onze experts!
schommelstoel.nl 3 out of 5 based on 38 ratings.



Hoe verloopt de verzending? En wat als ik het terug wil sturen?



schommelstoel_verzenden

1.1 Wanneer wordt mijn bestelling verstuurd?   1.4 Ik ben niet thuis op de leverdatum, wat nu?

Als u bij ons uw product voor 16:00 besteld heeft dan zullen wij ervoor zorgen -indien voorradig- dat de bestelling de zelfde dag nog verstuurd zal worden. Zo kunt u snel van uw producten genieten. Wanneer u in het weekend een bestelling plaatst zal deze de eerst volgende werkdag (maandag) verzonden worden. U kunt zelf bijhouden wanneer uw zending geleverd wordt aan de hand van een track en trace code. Deze track and trace code krijgt u zodra de zending is verzonden. Mocht u er niet uitkomen dan kunt u contact op te nemen met de klantenservice via [email protected] of door te bellen naar 0202261254. Voor vragen over levertijden verwijzen wij u graag door naar onze FAQ pagina.

1.2 Kan ik een bestelling laten bezorgen op een ander adres?
Het kan natuurlijk zo zijn dat u een product voor iemand anders wilt bestellen of dat u de bestelling liever op uw werkadres ontvangt. Geen probleem, dit kunt u aangeven bij de pagina 'bestelling afronden'. Daar ziet u onderaan het factuuradres de optie : "Verzenden naar het zelfde adres". Als u daar de optie uit vinkt kunt u een ander adres als afleveradres opgeven.

1.3 Hoe kan ik de status van mijn bestelling achterhalen?
Kunt u niet wachten op uw bestelde producten en bent u nieuwsgierig waar uw bestelling zich op dit moment bevindt? De informatie die u zoekt kunt u terug vinden in uw klant account. Door in te loggen met uw e-mailadres en het toegestuurde wachtwoord kunt u de track and trace info van uw zending achterhalen. Daarnaast zal de track and trace informatie altijd naar u gemaild worden zodra de bestelling verzonden is.

  Het kan natuurlijk voorkomen dat u op het moment van bezorging niet thuis bent. Geen probleem. DHL zal een bericht achterlaten en zal de volgende werkdag nogmaals proberen om uw bestelling te leveren. Mocht het zo zijn dat DHL tweemaal niet in staat is geweest het pakket af te leveren dient u de bestelling binnen 5 werkdagen op te halen bij het dichtstbijzijnde DHL sorteercentrum.

1.5 kan ik een leverdatum kiezen voor mijn bestelling?
Wilt u de bestelling op een geplande dag ontvangen? Dat kan. Hiervoor dient u de klantenservice te mailen of bellen met uw verzoek. De klantenservice kunt u bereiken via [email protected] of door te bellen naar 0202261254
   
   



schommelstoel_verzendretour_afscheiding1

schommelstoel_retourneren

2.1 Kan ik het product retouren als ik hem niet leuk vindt?   2.4 Hoe kan ik mijn product retourneren?
Het kan natuurlijk altijd voorkomen dat u de kleur van een product toch niet zo mooi vindt of dat het product simpelweg gewoon niet in uw interieur past. Maakt u zich geen zorgen. Binnen 14 dagen na ontvangst van uw order kunt u de order retour sturen. De verzendkosten voor het retourneren van het product zijn voor uw rekening. De retour zending dient in originele staat terug gestuurd te worden. Dus bewaar de originele doos en het verpakkingsmateriaal als u nog twijfelt. Na ontvangst zal er gecontroleerd worden of het product schade vertoont. Indien dit niet het geval is, zal uw geld binnen 14 dagen aan u geretourneerd worden.

2.2 Mijn product is beschadigd, wat nu?
Onze producten worden altijd met zorg behandeld en worden met zorg geleverd. Toch kan het helaas wel eens voorkomen dat een product tijdens het verzenden beschadigd raakt. Indien u een beschadigd product hebt ontvangen dient u zo snel mogelijk contact op te nemen met onze klantenservice door een mail te sturen naar [email protected] Belangrijk in deze email is dat u foto’s toegevoegd van het beschadigde product. Het vervolg tracject zal bepaald worden aan de hand van de geleverde foto's. Deze zijn nodig om een goede inschatting te maken van de mogelijkheden om tot een oplossing te komen. Wij zullen een nieuw product zenden en het kapotte product weer ophalen, zodat u weer zo snel mogelijk kan genieten van onze producten.

2.3 Hoe weet ik of mijn retour bestelling goed is ontvangen?
Als u uw order terug gestuurd heeft raden wij u aan de track and trace code goed te bewaren. Daarmee kunt u de bezorgingsstatus van de retour in de gaten houden. Zodra deze op ontvangen staat kunt u ervan uit gaan dat u binnen 14 dagen uw geld teruggestort zal worden. schommelstoel.nl is niet verantwoordelijk voor eventuele vertragingen bij de bank of uw creditcard maatschappij.
 

Als u uw product wilt retourneren dan dient u dit aan te geven bij de klantenservice. Deze kunt u bereiken via [email protected] of door te bellen naar
0202261254.
De klantenservice zal u een retour formulier toesturen. Op dit retour formulier dient u een aantal gegevens in te vullen en de volgende stappen te volgen.

Stap 1: Vul het retour formulier in en mail deze naar [email protected]
Stap 2: Print het formulier uit en voeg deze bij de retour zending.
Stap 3: Verstuur uw bestelling naar het onderstaande adres:

T&M Berkman Warehousing
Argonweg 13
3812 RB Amersfoort
The Netherlands

Stap 4: Stuur de track and trace code van de zending op naar de customer support.
Stap 5: Na ontvangst van uw retour zal gekeken worden of het product schage vertoond. Indien dit niet het geval is dan zal u geld binnen 14 dagen aan u geretourneerd worden.

Na ontvangst zal er gecontroleerd worden of het product enige schade vertoont.





schommelstoel_verzendretour_afscheiding2




Het bestel en verzend proces


schommelstoel infographic




schommelstoel_verzendretour_afscheiding2