Lees hier het laatste advies van onze experts!
schommelstoel.nl 3 out of 5 based on 38 ratings.


Veelgestelde vragen: antwoorden van ons service team



1. Bestelproces 3. Betaling
3.1 Welke betaalmethoden zijn er allemaal?
3.2 Kan ik ook achteraf betalen?
3.3 Is mijn betaling veilig? Heb ik garanties?


4. Verzending
4.1 Wat is de levertijd van de schommelstoelen?
4.2 Hoe komt het dat bij sommige schommelstoelen de levertijd 10-14 weken is?
4.3 Wat zijn de verzendkosten?


5. Retourneren
5.1 Mijn schommelstoel is beschadigd, wat nu?
5.2 Ik ben niet tevreden over mijn schommelstoel. Kan ik deze terugzenden?
5.3 Hoe kan ik mijn schommelstoel retourneren?
1.1 Kan ik ergens ervaringen en reviews van andere klanten lezen?
1.2 Op welke tijden kan ik telefonisch contact met jullie opnemen?
1.3 Hoe kan ik mijn kortingscode activeren?
1.4 Ik zie mijn verzendkosten nergens staan? Waar staan die?
1.5 Kan ik ook een ander aflever adres opgeven?
1.6 Dien ik een account aan te maken voordat ik bestel?
1.7 Mijn order staat op “processing” wat betekent dit?
1.8 Wat zijn de verschillende order statussen?
1.9 Vanuit welke landen kan ik een bestelling plaatsen?
1.10 Zojuist heb ik besteld maar wil dit wijzigen. Kan dit en hoe?
1.11 Kan ik mijn order ook annuleren?
 
2. Producten
2.1 Wat zijn de afmetingen en specificaties van de schommelstoelen?
2.2 Dienen de stoelen zelf nog gemonteerd te worden?
2.3 Zijn de foto’s zelf genomen?




afscheiding 1 schommelstoel




1. Bestelproces

1.1 Kan ik ergens ervaringen en reviews van andere klanten lezen?
Mocht u benieuwd zijn hoe andere klanten schommelstoel.nl ervaren hebben dan kunt u kijken op trustpilot of op onze Facebook pagina

1.2 Op welke tijden kan ik telefonisch contact m et jullie opnemen?
Heeft u toch nog wat vragen of heeft u hulp nodig met het plaatsten van een bestelling en wilt u persoonlijk contact, geen probleem.
schommelstoel.nl is op werkdagen telefonsich beschikbaar van 09:00 tot 21:00 en op zaterdag van 09:00 tot 18:00. U kunt ons bereiken op 0202261254


1.3 Hoe kan ik mijn kortingscode activeren?
Ben u in bezit van een kortingscode van schommelstoel.nl en wilt u deze graag gebruiken?
Dat kan! Op de laatste pagina van het bestelproces kunt u aan de rechterkant van de pagina onder uw betaaloverzicht de kortingscode invullen. Klik vervolgens op de knop "couponcode gebruiken"
Het kortingspercentage wordt direct berekend en van uw totale bedrag afgetrokken.


1.4 Ik zie mijn verzendkosten nergens staan? Waar staan die?
Voor bestellingen onder de €400,- worden er bij schommelstoel.nl verzendkosten gerekend.
Hoeveel de verzendkosten bedragen hangt af van welke schommelstoelen u heeft besteld. Aan het einde van de bestel procedure ziet u bij de pagina 'bestelling afronden', de verzendkosten staan. De verzendkosten variëren van €8,95 tot €14,95.


1.5 Kan ik ook een ander aflever adres opgeven?
Het kan natuurlijk zijn dat u een bestelling voor iemand anders besteld of dat u de bestelling liever op uw werkadres ontvangt. Geen probleem, dit kunt u aangeven bij de pagina 'bestelling afronden''.
Daar ziet u onderaan het factuuradres de optie: Verzenden naar het zelfde adres. Als u daar de optie uitvinkt kunt u een ander adres als afleveradres opgeven.


1.6 Dien ik een account aan te maken voordat ik bestel?
Bij schommelstoel.nl hoeft u geen account aan te maken voordat u iets wilt bestellen.
Na het plaatsen van de bestelling zal er voor u automatisch een account worden aangemaakt met de gegevens die u ingevuld heeft bij de bestelling. Daarnaast ontvangt u automatisch een email met uw wachtwoord waarmee u op de webshop kan
inloggen om op uw account pagina te komen.


1.7 Mijn order staat op “processing”. Wat betekent dit?
De status "processing" houdt in dat de betaling is ontvangen en verwerkt wordt. Tevens zal bij de staat "processing" uw order doorgestuurd worden naar het magazijn. De status van uw order veranderd zodra uw bestelling verstuurd is en de u de tracking code heeft ontvangen.

1.8 Wat zijn de verschillende order statussen?
De statussen die orders meekrijgen zijn:

- Pending: Hierbij is de order geplaats maar wordt er nog gewacht op de betaling
- Processing: Verwerken van de order ( zie 1.7 )
- Complete: De order is verzonden.


1.9 Vanuit welke landen kan ik een bestelling plaatsen?
Bij schommelstoel.nl kunt u bestellingen plaatsten vanuit elk land. Helaas verzenden wij niet naar Zwitserland in verband met problemen met de Zwitserse douane omtrent de replica goederen.
Bij bestellingen buiten Nederland, België, Duitsland, Frankrijk, Engeland, Italië, Spanje, Finland, Noorwegen, Denemarken, Zweden en Luxemburg worden er extra verzendkosten gerekend. Deze kunt u opvragen bij onze klanten service.
Dit doet u door te bellen met 0202261254 of te mailen naar [email protected]


1.10 Zojuist heb ik besteld maar wil dit wijzigen. Hoe doe ik dit?
Wilt u nog wat extra’s bestellen of bent u simpelweg gewoon iets vergeten? Maakt u zich geen zorgen. Als de order nog niet verzonden is kunt u de bestelling altijd wijzigen.
Dit kunt u doen door contact op te nemen met onze klantenservice die op hun beurt uw wijzigingen doorvoeren.
Contact opnemen met de klantenservice doet u door te bellen met 0202261254 of te mailen naar [email protected]


1.11 Kan ik mijn order ook annuleren?
Is uw order geplaatst maar bent u toch van gedachte verandert? Dan kunt u de order bij ons - indien niet verzonden - gewoon annuleren.
Dit kunt u doen door contact op te nemen met de klanten service via [email protected] of door te bellen naar 0202261254.


schommelstoel terug naar boven



2. Producten

2.1 Wat zijn de afmetingen en specificaties van de schommelstoelen?
Bent u benieuwd naar de afmetingen en verdere specificaties van de schommelstoel die u op het oog heeft? Onder elk product op onze webshop kunt u informatie vinden over afmetingen en specificaties die horen bij die betreffende schommelstoel.

2.2 Dienen de stoelen zelf nog gemonteerd te worden? Is dit ingewikkeld?
De schommelstoelen komen ongemonteerd bij u aan. Maar geen nood, het in elkaar zetten van de schommelstoelen is uitermate simpel. In de verpakking vind u:

- Wielen
- Een gasveer
- Het onderstel
- De zitting
- De armleuningen

Het monteren van de schommelstoelen spreekt voor zich. De wielen gaan in het onderstel en de zitting op de gasveerNu hoeft u alleen nog de armleuningen op de stoel te schroeven en u kunt gaan genieten van uw nieuwe schommelstoel.
Voor schommelstoelen met een complexere samenstelling van onderdelen zal altijd een bouwinstructie meegeleverd worden.

2.3 Zijn de foto’s van de schommelstoelen zelf genomen?
Bij schommelstoel.nl zijn we gesteld op het goed overbrengen van hoe onze producten daadwerkelijk ogen. Hierom maken wij al onze foto's zelf. Dit om ervoor te zorgen dat de stoel die u op de foto ziet dezelfde stoel is die straks misschien wel in uw huiskamer staat.

schommelstoel terug naar boven



3. Betaling

3.1 Welke betaalmethode zijn er allemaal?
Bij schommelstoel.nl kunt u met de volgende mogelijkheden uw order betalen.

- IDEAL
- Creditcard
- Klarna
- PayPal
- MisterCash
- Direct E-banking
- GiroPay
- Vooruit betaling via de bank
- Onder rembours

Voor meer informatie over de betaalmogelijkheden op schommelstoel.nl verwijzen wij u graag door naar de pagina betaalmogelijkheden.

3.2 Kan ik ook achteraf betalen?
Er zijn bij schommelstoel.nl twee mogelijkheden om achteraf te betalen.
De eerste mogelijkheid is via Klarna, dit bedrijf schiet het bedrag voor uw voor. Voor meer informatie over Klarna verwijzen wij u graag door naar de pagina betaalmogelijkheden, Let op, deze optie is alleen
voor particulieren. Bedrijven kunnen hier geen gebruik van maken.
Optie twee is betalen onder rembours, waarbij u na aflevering het openstaande bedrag gepast betaald aan de bezorgingsdienst.
Meer informatie hierover is te vinden op de pagina betaalmogelijkheden.

3.3 Is mijn betaling veilig? Heb ik garanties?
Bij schommelstoel.nl verloopt uw betaling altijd veilig. We werken met een beveiligde betalingsprovider die alle betalingen voor ons beheert. Daarnaast gebruiken wij alleen betaalmethoden van gecertificeerde bedrijven.

schommelstoel terug naar boven



4. Verzending

4.1 Wat is de levertijd van de producten?
Wij zullen uw order ten alle tijden zo snel mogelijk bij u te kunnen krijgen. Als u voor 13:00 besteld dan zullen wij ervoor zorgen - indien voorradig - dat de bestelling de zelfde dag nog verstuurd zal worden.
Daarnaast zijn we afhankelijk van onze logistieke partner DHL. De levertijden van DHL verschillen per locatie in Nederland. Voor verdere informatie over levering en verzending, verwijzen we u graag naar de verzend en retour pagina.

4.2 Hoe komt het dat de levertijd voor bepaalde producten 10 tot 14 weken is?
Sommige producten hebben de levertijd van 10 tot 14 weken. Dat komt omdat deze producten niet standaard worden ingekocht. Deze moeten nog gefabriceerd en verscheept worden naar ons magazijn voordat het product naar u verzonden kan worden.

4.3 Wat zijn de verzendkosten?
Voor bestellingen onder de €400,- wordt er bij schommelstoel.nl verzendkosten gerekend.
Hoeveel de verzendkosten bedragen hangt af van het aantal producten dat u heeft aangeschaft. Voor meer informatie verwijzen wij u graag door naar de verzend en retour pagina.

schommelstoel terug naar boven



5. Retourneren

5.1 Mijn schommelstoel is beschadigd, wat nu?
Wanneer uw product is beschadigd willen wij u vragen zo snel mogelijk contant met ons op te nemen. U kunt de klantenservice bereiken door te bellen naar 0202261254 of te mailen naar [email protected]. Voor meer informatie verwijzen wij u graag door naar de verzend en retour pagina.

5.2 Ik ben niet geheel tevreden over mijn schommelstoel. Kan ik het terugzenden?
Ben u niet te vreden met het door u ontvangen product? Geen probleem. Bij schommelstoel.nl kunt u het product binnen 14 dagen retourneren zonder verdere consequenties. Voor meer informatie over hoe u uw prodcut kunt retourneren verwijzen wij u graag door naar de verzend en retour pagina.

5.3 Hoe kan ik mijn schommelstoel retourneren?
Ben u niet te vreden met het door u ontvangen product? Geen probleem. Bij schommelstoel.nl kunt u het product binnen 14 dagen retourneren zonder verdere consequenties. Voor meer informatie over hoe u uw prodcut kunt retourneren verwijzen wij u graag door naar de verzend en retour pagina.

schommelstoel terug naar boven